Att spekulera i sånt man inte har en aning om

Det var förvisso nästan två dygn sedan Stinalee skrev det här inlägget om mordet på Mikael i Lidköping – en evighet med bloggvärldsmått mätt – men jag kan ärligt talat inte låta bli att kommentera, för sånt här jävla skitsnack gör mig förbannad.

 

Stina frågar sig hur en sån här sak kan hända och besvarar frågan med att hon ”antar att det handlar om pengar och andra skumheter, samt att han helt enkelt ’visste för mycket’”.

 

Ursäkta mig Stina, men du som tycker så synd om hans familj, borde du inte läsa igenom artiklarna ordentligt innan du kommenterar dem och börjar spekulera i varför?

 

Jag tror faktiskt inte att hans familj uppskattar att du far med hittepå och osanning om deras son när du driver Sveriges tredje största blogg. Det finns faktiskt tillfällen då man gör bäst i att knipa igen och ge fan i att spekulera så jävla mycket, eller vad tycker du?

 

Nej, jag vet att lika lite som hon kommer att bemöta de kommentarer jag skrev till inlägget ifråga, lika lite kommer hon läsa det här inlägget. Det är mycket tråkigt, tycker jag.

 

Däremot hoppas jag att åtminstone någon som läser det här eller mitt andra inlägg om Stinalee kanske slutar säga åt tjejen att hon är så himla skön och härlig, för det är inte en människa som sitter och spekulerar i andra människors tragiska livsöden, eller för den delen sätter sig till doms över dem.


Kommentarer
Postat av: Stina svarar

nu orkade jag inte ens läsa igenom allt du skrivit men jag hade ju rätt ellerhur.. jag vet vad som hände.. Det är nära beknatas kusin..

2008-05-29 @ 21:56:40
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0