Jävla osolidariskt!

Tyvärr verkar det inte som att lockbetena funkar eftersom det efter vissa efterforskningar visar sig att Mia är på studiebesök i Stockholm på något museeum. Jävla osolidariskt! Vem fan ska underhålla mig nu då? Va?

Antar att det blir stackars M som får agera sällskap imorgon. Nåja, nere på stan har vi ärenden båda två, så det må väl vara hänt om man slinker in på Monki en stund och tafsar. Efter en snabbkoll av finanserna verkar det dessutom inte vara helt otänkbart att jackan får följa med hem. Grundligare räkning och eftertanke krävs dock.

Funderar på om jag ska göra ett lite ryck och plocka ihop smutstvätten i varje fall, och ta mig iväg till affären för att handla middagsmat. Och kanske Cookie Dough.

Jag är ett fetto, men jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0