Dagens Fem - 080513



Ett. Alltså jag har suktat efter den här jackan i evigheter nu. Den är så fin! Jag tror att jag ska ner på stan och smeka på den lite grann imorgon. Och låtsas att den är min.
.
Två. Hade tänkt gå en promenad med Mia även ikväll, men hon orkade inte. Det är tråkigt, jag har spring i benen men ingen lust att gå ut själv. Nåja, imorgon är ju en annan dag!

Tre. Broderns layout är klar och jag blev grymt sugen på att göra en ordentlig layout till mig själv för en gångs skull. Får se om jag känner att kreativiteten rinner till.

Fyra. Kassörskan på ICA sa att jag var fin i håret. Det värmde.

Fem. SMS från Andrea idag: "Så fort jag kommer till Uppsala ska vi leka hela tiden, vänta bara! ;)". Ahhh, precis vad jag behöver! Leka med vänner och njuta av sol och värme. För värmen skulle komma tillbaka, va? Imorgon, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0