Dagens Fem - 080514

Ett. Det bidde ingen jacka, trots besök hos Monki. Den fanns inte kvar. Det var lite sorgligt.

Två. Dock blev det en fika på Storken, samt ett nytt diadem, ett hårspänn och ett par clips. Och lite mat.

Tre. Tyvärr inte mat som kommer att förtäras idag, eftersom M kom hem och följande konversation utspelade sig:

M: Jag ska bara byta om!

Lucy: Byta om till vaddå?

M: Ska över till L och glo på hockey, det vet du väl?

Lucy: Eh, nej? Vi har tvättid?

M: Jaha, ojdå. Då måste jag ha drömt.

Orkar inte fixa 400g tacos till mig själv, så här sitter jag nu och käkar Cookie Dough och är skitsur. Karlslok. Minst sagt.

Fyra. Tvätten är dock tvättad och upphängd i torkrummet nu, vilket är skönt.

Fem.
Jag har scrollat ner flera gånger idag och glott på planritningen av drömlägenheten och drömt... Oh, how it breaks my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0