Dagens Fem - 080512

Ett. Har suttit och irriterat mig över skitbloggarna som ligger i topp på diverse listor. Fy fan, säger jag bara! Jävla skitvärderingar somliga har. Är det någonting tonårsföräldrar borde oroa sig över så är det inte Veckorevyn eller Frida, utan bloggdrottningarna som sitter och skriver en massa smörja.

Två. Ska hjälpa brodern med en ny layout är det tänkt. Sitter bara och väntar på att han ska bestämma sig för bilder, typsnitt och färg. Ska bli kul, även om jag inte är någon hejare på att knacka kod längre.

Tre. Cookie Dough till frukost-inlägget genererade fyra kommentarer, fantastiskt för min blogg! Nästan lika stort som mina hela 21 unika besökare igår. Fear no more, Lucy is going for that förstaplats på bloggtopparna.

Fyra. Det blir pizza till middag idag. Har tyvärr varit för trött och orkeslös för att gå iväg och handla. Dåligt.

Fem. Ingen promenad heller än så länge, alltså. Hoppas dock på att Mia ska orka en kvällis. Vad säger du, darling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0