Dagens Fem - 080510

Ett. För att jag fortfarande är förbannad och för att jag vill veta vad ni tycker - mitt inlägg om Stina-Lee och hennes syn på våldtäkter. Läs här.

Två. Chilla på balkongen och käka Benkan och Jenkans Cookie Dough. Då är livet sweet.

Tre. 30-årsfest hos bekanta, kan bli sweet.

Fyra.
Trött som en gnu efter gårdagens eskapader. Sovit typ två timmar sammanlagt. Eek.

Fem.
Blir som ni säkert förstått ingen mer uppdatering ikväll (förutsatt att vi inte kommer hem extremt tidigt) så håll tillgodo med mina nytillagda länkar! Bara good shit.

Höres imorgon om inte annat. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Stinalee, du går till vänster och ställer dig i begåvningsreserven. Se så, iväg med dig nu. Nästa?

2008-05-11 @ 13:49:58
URL: http://tjernqvists.blogg.se
Postat av: Lucy

Rickard: Om man vill säga det kort och koncist så.

2008-05-11 @ 21:55:51
URL: http://livetenligtlucy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0