Det gör ont

Min ena visdomstand is fucking killing me. Jag dregglar som en Sankt Bernhard och försöker hela tiden att undvika smärtan genom att inte stänga igen käken så att svullnaden klämmer insidan av min mun. Alltså blir det alldeles snett. Det ser inte bara helt jävla stört ut, utan gör också fruktansvärt ont i käkarna. Jag vill bara grina, faktiskt.

Annars är det städdag. Matte stack iväg och skulle handla och hjälpa sin bror med nån installation på datorn och har inte setts hemma sedan tre.

Varför får jag en känsla av att ha blivit lurad och stå med tyngsta jobbet för?

Kommentarer
Postat av: bitte

aj låter inte kul

2008-09-30 @ 10:33:49
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

BLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! VARÄRU?

snart kommer lizzy dee till stan. haru förberett stan på det va? om två veckor minus en dag. BLOGGA!!!!!

2008-10-09 @ 21:40:14
URL: http://www.pyttesyster.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0