Two of us sending postcards, writing letters on my wall

Efter att ha slöglott på ESC halva kvällen och torterat mig igenom all skitmusik och skval som deltar i tävlingen så är det jävligt skönt att köra in "Let It Be... Naked" av Beatles i datorn och lyssna på lite gammal hederlig jävla skitbra musik.

Jag känner mig gladare än på länge, trots att dagen till största del har bestått i att ligga på soffan och må förjävligt. Jag orkar umgås med mina vänner, jag orkar vara en snäll och rolig flickvän istället för en som bara grinar och bråkar. Jag orkar dansa och sjunga hela natten. Jag orkar skriva igen. Och jag orkar lyssna aktivt på musik.

Det är jävligt stora framsteg. Det finns ljus i tunneln. Och om mindre än en månad sitter jag på altanen i stugan och spelar gitarr tills fingrarna blöder, det tror jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0