Okej, jag suger

Mje, det gick ju så där med bloggandet även igår. Och jag har egentligen ingenting att skylla på. Men jag kan uppdatera er på läget:

- Läkarbesöket gick bra, nu ska det bara bråkas med försäkringskassan och sånt. Yay!

- Jag har sinnessjukt ont i min fot eftersom jag lyckades välta Ms elgitarr rakt över den i förrgår. Kan stundtals inte ens stödja på den! Tror att det är en spricka i lilltån, så det är bara att härda och hålla foten i högläge...

- Jag och M hittade på någon slags kassler- och paprikagratängsaktigt till middag igår. Gott, men kan förbättras yttligare.

- Imorgon ska vi köpa ny soffa! Det blir en Klippan med tillhörande puff. Lär dock bli en hektisk dag då vi ska försöka få hit Myrorna att hämta vårt åbäke och snubbarna ute på IKEA att komma med nya soffan imorgon eftermiddag. Kan bli... Intressant.

- Jag är så kär i Super Mario Galaxy så det finns inte! Alltså, världarna! De är fantastiska! De är helt sinnessjuka! Alltså Playstation och Xbox kan dra hell, jag skiter i om de har bättre grafik, för Nintendo är fan äkta spelglädje. Loves it!

Nåväl. Vi kan fortsätta hoppas på bättre bloggtider! Dock ska jag väl inte lova för mycket eftersom det lär bli en del flängande under morgondagen... Å andra sidan så har jag ju en del högst intressanta bilder från i måndags som väntar på att bli upplagda!

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Super Mario Galaxy är förstås jävligt jävligt jääävligt roligt! Var längesen jag spelade det nu, vi köpte det samma dag det kom ut typ, men det gick så himla snabbt att klara Bowser och efter det tappar man liksom stinget fastän det är typ 40 stjärnor kvar haha... men som sagt, riktigt häftigt. Jag trodde jag skulle bli åksjuk som fan när jag såg alla trailers innan, men det funkade skitbra med grafiken och spelstilen.

2008-05-22 @ 01:28:08
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0