Morgonstund

Sitter här framför datorn och försöker uppsamla ork att fixa i ordning mig själv. Blir förmodligen en runda nere på stan med Mia om en stund, vi behöver peppa upp oss genom att prova kläder och jag behöver hitta en sommarjacka, nu när jag inte fick tag i min Monki-ögonsten. Har bara en skinnjacka som kommer vara på tok för varm i sommar, en adidasjacka som är alldeles för tunn när det blåser och en fjällrävenjacka som är alldeles för stor och inte så smickrande alla gånger. Kanske en jeansjacka vore nåt?

Annars känner jag mig på ganska bra humör för en gångs skull, trots skittråkigt väder ute. Kan bero på att jag vaknade upp med M bredvid mig för första gången på ett ganska bra tag, brukar i regel stiga upp då han kommer hem eller vakna när han redan har stuckit iväg till jobbet eftersom han jobbar skift. Det var bara fint att vakna upp och se honom sussa sött som den lilla gris han är.

Nej, nu hoppas Mia in på MSN så jag kanske skulle ägna henne lite uppmärksamhet. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0