Lucys Visdomar #1

Ny kategori! Eftersom jag är så ofantligt klok och därtill oerhört generös med mina insikter här i livet så börjar jag med start idag att leverera mina visdomar till er allihopa. Idag ligger jag som en klubbad valross med diarré i soffan och glor håglöst på datorskärmen, så den första i raden av visheter jag kommer häva ur mig blir:

Två kanonkvällar i rad innebär kanonbakfylla och själslig smärta.

Tänk på det kids, när ni knäcker första ölen den andra dagen på Hultsfred i sommar. Och glöm inte tandborsten!

Kommentarer
Postat av: Lizzy D

ohlalala, jag ska ta med mig budskapet till hultan! fast jag brukar aldrig bli bakis, särskilt inte på festival XD

2008-05-24 @ 19:26:00
URL: http://www.pyttesyster.com/blog
Postat av: Lucy

Lizzy D: Inte jag heller, men idag straffades jag väl för det, antar jag!

2008-05-24 @ 21:34:13
URL: http://livetenligtlucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0