Gullig som nikotin

M ligger i soffan och glor på fotboll. Jag sitter framför datorn och är mitt förträffligt gulliga jag.

Kommentatorn på teven säger:  "han slår bollen väldigt... rutinerat heter det va?"

Jag: Haha, sitter han och slår i ordlistan eller?

M:
Du förstår dig inte på fotboll.

Jag: Meh! Det har väl ingenting med fotboll att göra? Det har ju med att han är kass på ordkunskap att göra.

M: Äh, du ska alltid komma med en massa dumma kommentarer om folk på TV.

Jag: Ja, det är sån jag är!

M: ...jo.

Jag: Och du ska tycka att det är skitgulligt! Annars får du inga cigg när jag går iväg och handlar.

M: Jag tycker att du är skitgullig, okej?

Kommentatorn:
Det blir fyra minuters tilläggstid på grund av eh... tillmälet... tillbudet... ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0