Det här med att dra med sig saker hem

Igår bloggades det inte så vidare värst får jag medge. Detta berodde dels på den smått heroiska strapats jag och M begav oss ut på för att storhandla på ICA Kvantum, och dels på att Super Mario Galaxy till vårt Nintendo Wii på något märkligt vänster följde med oss hem från ovan nämnda strapats. Jag var alltså alldeles för upptagen med att käka popcorn och skrika åt TV:n för att hinna med att skriva något!

Idag får vi hoppas att det blir lite bättre med bloggandet, men jag vågar tyvärr inte utlova något. Lägenheten håller på att städas och sedan nalkas go-middan i form av oxfilé (som skänktes till oss under gårdagens äventyr av en god fé i form av Ms mor) och pommes frites med rödvinssås. Därefter blir det nog tyvärr väldigt mycket TV-spel. Sorry!

Nåja, tillbaka till dammråttorna. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0