Dagens Fem - 080518

Ett. Blir midsommarfirande i stugan i år. Känns fint. Ska bara boka flygbiljetterna upp, sen är saken biff.

Två. Måste det alltid bli förlängning i såna här finalgrejer? Jag vill faktiskt gå iväg till affären och handla...

Tre. Bara badrummet kvar nu! Annars är det rent och fint så att man nästan börjar gråta här. Eller ja, det är väl lite lite lite småplock kvar, men det överlämnar jag åt M. Kanske visar lite bilder imorgon, om jag orkar.

Fyra. Ska träffa världens bästa Andrea imorgon! Iiih, längtar!

Fem. Resten av kvällen lär det bli popcorn och Super Mario. Det är en bra kombo, tror jag.

Nu tog matchen slut, Ryssland vann. Eh, grattis, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0