Dagens Fem - 080516

Ett. Idag får ni klara er utan bilder på yours truly - jag vet nog allt att det är det ni kommer hit för! - för jag ska bara piffa upp mig själv lite och dra på mig lite kläder, sen drar jag iväg på festligheter.

Två. Spenderat dagen nere på stan med Mia. Det inhandlades ett linne, en ny jeansjacka, en suspekt tyllklänningsgrej och lite hårgrejs. Och Mia köpte världens groteskaste white trash-klänning i militärgrönt och zebrarandigt. Loves it.

Tre.
Hungrig som en gnu är jag också, blir Max på väg till festligheterna. Mmm, fett! Min kropp är inte ett tempel, det är en skräpmatskyrkogård. Än så länge välformad.

Fyra. Fortfarande ont i mina jäkla visdomständer, så vi får väl kanske se hur mycket fett jag lyckas tillgodogöra mig på Max... Härlig bantningskur, det här med visdomständer.

Fem. Fan, jag borde skaffa jobb på Monki, så att jag kan få lite personalrabatt. Kommer på något vänster alltid ut med någonting nytt från det där jäkla stället, om jag så inte har en krona på kontot. Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Lizzy D

MEN ÅH! varför måste ALLA jävla människor äta på MAX idag? räcker det inte med att jag är ensam och övergiven och och.. ensam och övergiven! NÄDÅ, strö salt i såren och ät på max! dagens slogan :/

2008-05-16 @ 19:29:38
URL: http://www.pyttesyster.com/blog
Postat av: Lucy

Lizzy D: Mahh, förlåt då! Men du kommer i vart fall inte att bli fet som vi andra. En vacker dag kommer vi att rulla fram och då kan du stå där och peka och skratta åt oss :)

2008-05-17 @ 13:32:49
URL: http://livetenligtlucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0