Dagens Fem - 080515

Ett. Har varit hyfsat sur och grinig hela dagen, men två timmars promenad med Mia gjorde saken bättre. Nu är jag förvisso frusen men mindre rastlös. Det är alltid bra.

Två. Jag har stört ont i mina käkar på grund av mina visdomständer! Klarade inte av att äta upp middagen ens eftersom det gjorde för ont. Flytande föda de närmaste dagarna känns som en bra idé.

Tre. Funderar på om jag ska orka glo på en film innan jag går och lägger mig. "No Country for Old Men" ligger och väntar på mig, den ska vara bra men M är inte så peppad...

Fyra. Tycker att det får vara nog med denna kyla nu! Här i Uppsala har himlen var samma färg som ingentinget i "Den oändliga historien". Jag och Mia konstaterade att det förmodligen var för att himlen var alldeles för deppig för att orka regna.

Fem. M ligger i soffan och glor på Jackass. Jag kanske är skittråkig, men är det någonting jag inte förstår så är det program som Jackass, eller för den delen någon av de program som visas på MTV förutom South Park. Ahh, jag är så gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0