Dagens Fem - 080511

Ett. Kvinnan som helt apropå ingenting sa till mig att jag hade en urtjusig klänning på mig. Tack, sa jag, och höll med.

Två. Kalasmat och bus med bebis. Så jäkla söt!

Tre. Har hittat min drömlägenhet! Trea med snedtak och fönsterkupor med balkong i söderläge. Klädkammare och badkar! Helt fantastisk. Det tycker tyvärr 32 personer före mig och M i kön också, så den blir ju inte vår... Livet är så orättvist! Nåja, det är bara att fortsätta att leta efter fantastiska treor med snedtak och fönsterkupor.

Fyra.
Står en bunke med Benkan och Jenkan i min frys och väntar på mig. Tyvärr inte Bohemian Raspberry (som tycks vara slut varenda gång) men väl Cookie Dough och det är ju nästan lika bra!

Fem.
Städningen av lägenheten fortsätter imorgon. Orken var obefintlig efter ett ryck.

Kommentarer
Postat av: Lisa

så raspberry-smaken ÄR god? nu ska jag köpa den vad folk än säger! jag litar på dig! cookie dough har jag inte heller smakat än.. gosh. vad lever jag i för värld?

2008-05-13 @ 08:28:15
URL: http://www.pyttesyster.com/blog
Postat av: Lucy

Lisa: Jag tycker den är fantastisk, och M som inte är så förtjust i glass överhuvudtaget gillade den också. Cookie Dough är också super!

2008-05-13 @ 10:39:00
URL: http://livetenligtlucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0