Dagens Fem - 080507

Ett. Det händer saker just nu som jag hoppas och tror ska förbättra min livskvalitet. En gladare Lucy inom en snar framtid om allting går bra.

Två. Min kjol! Fortfarande! Den är helt fantastisk faktiskt. Jag höll nästan på att skriva att jag kommer att bo i den hela sommaren men sanningen är att jag har så många fina fantastiska plagg att ha på mig nu att jag knappt kommer hinna packa upp i dem innan det är dags att flytta till nästa, hahaha.

Tre. Är själv ikväll då M jobbar natt. Tråkigt fast skönt, umgås blir det mycket av i helgen ändå. Fredag för oss själva, lördag födelsedagsfest hos bekant, söndag födelsedagsmiddag hos svärmor.

Fyra. Subway-mackor som har legat i kylen är inte goda, eller det är min högst personliga uppfattning om saker och ting. Jag vet dock en viss M som kommer bli överlycklig över att få lyxfrulle imorgon efter jobbet. Mawrr.

Fem.
Stökigt i lägenheten igen, förhoppningsvis orkar jag plocka lite grann imorgon. Vika tvätt blir det i varje fall. Kanske stryka till och med, om jag känner husmodern i mig vakna. Ikväll dock inte ett skit på nyttofronten. Om man inte räknar min egobild som nyttig.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken söt kjol

2008-05-07 @ 23:10:40
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0