Dagens Fem - 080505

Ett. Prata i telefon med päronen. En sak jag varit nervös och orolig över känns genast mycket bättre. Jag hoppas på en vändning.

Två. 100 höjdare på femman. Jag hejade på gummimannen.

Tre. Lasagne till middag. Kickass.

Fyra. Bloggkramp. Jag vet inte om det är att jag rent allmänt är ganska seg och har svårt att koncentrera mig för tillfället eller om det är att jag är ovan vid att blogga på nya stället, men jag har verkligen fått krysta ut varenda inlägg idag som om det vore en sexkilos baby. Ouch.

Fem. WiiFit. Perfekt som komplement till simningen jag har tänkt komma igång med snart. Dessutom blir jag lika löjligt glad varje gång de påstår att jag har perfekt hållning, även om det är en lögn.

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Det är faktiskt helt underbart vad ett samtal med föräldrarna kan göra för underverk när man är nere! De
är minsann bra kloka de där!
Hahaha, sexkilos babyklossen känner jag dock igen, men jag tror att det beror på att det är på ett nytt ställe. Åååååhh jag missade 100 höjdare! För varenda-avsnitt-förutom-det-första:e gången i rad!!!

2008-05-06 @ 00:09:16
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Lucy

Ivona: Hur kunde du missa 100 höjdare? Vad är grejen med att missa 100 höjdare??!

2008-05-06 @ 00:12:25
URL: http://livetenligtlucy,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0