Bakom mina solglasögon

image20

Blev ännu en promenad, den här gången fram och tillbaka till stan för att träffa Mia och Lina för att fönstershoppa och spana på folk. Många välklädda inspirerande människor som kommit ur de förpuppande vinterkläderna, härligt! Vågade dock inte ta några bilder eftersom jag är feg, så det får bli på min egna nuna på väg hemåt istället.

Nu väntar jag på att M ska se klart på första halvleken av hockeyn och duscha, sedan blir det grillning och allmänt häng hos Mia. Kommer bli en fin kväll, har jag en känsla av.

Vad ska du göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

"Vad ska du göra ikväll?"

JARRRUUUUU, KENZA2, bra fråga! ;) Haha, nej men, den lilla retsamma armbågen i sidan drar jag genast tillbaka, eftersom även jag inte var sen att ställa en fråga till läsarna i mitt senaste inlägg. Och för att istället besvara din, så tog jag en långpromenad och såg sedan två filmer; Midnight cowboy och Att fånga en tjuv. Rekommenderar i synnerhet den förstnämnda å det grövsta!

2008-05-10 @ 00:54:57
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Lucy

Ivona: Och så skrämde du aseffektivt iväg varenda stackars sate som kanske hade tänkt svara på frågan, hahaha. Smidigt!

Låter som en bra kväll annars. Tyvärr var M så seg så det hann bli kallt innan vi fick vår korv, men det var väl nice ändå.

2008-05-10 @ 09:58:10
URL: http://livetenligtlucy,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0