Saker som händer

...egentligen inte särskilt mycket. Saker som händer alltså. Men några händelser sen sist vi hördes:

- M har åkt hem till Uppis för att jobba. Beräknas finnas på plats in the woods om cirka 14 dagar.
- Jag har sett en grävling för första gången i mitt liv. Den var skitstor.
- Jag har läst ut "Fakta om Finland", "Kejsaren av Portugallien" samt läst om "Det" som jag har inte läst sen jag var typ fjorton. Den var inte tillnärmelsevis lika skrämmande nu som då.
- Jag har påbörjat "Processen" men inte kommit särskilt långt. Det kan vara för att jag köpte ett nummer av Pause och en massa snask.
- Det har visat sig att man får presenter och jordgubbstårta när man förlovar sig. Det var goda ting som jag inte hade förväntat mig.
- Det verkar som att jag är på väg att bli förkyld. Det suger.
- Det har fortfarande inte varit något vidare badväder. Det suger, det med.
- Squeak har pajat strömkabeln till den bärbara dator han fick av oss i studentpresent. Så går det när man knarkar och äter bajs. Nu är jag på jakt efter en ny åt honom, men HPs sida hatar mig.
- Jag och M spöade mor och far i fyrmansvist. Det är fan också värt ett omnämnande.

Nu hoppas jag att det dröjer ett par dagar tills ni hör av mig igen. Allt detta flängande fram och tillbaka till stan gör mig knäpp. Ni får ha det tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0