Men SKITROLIGT!

Nej, inte fan ska man få vara lycklig inte. Man ska inte få glädjas över de små sakerna i livet, som att man hittat igen sina jävla apoteksrecept och inte behöver ringa pinsamma samtal eller åka ner till stan för att få ut sin medicin. No, no, no, no, no, no.

Då ska man på något jävla mirakulöst sätt lyckas blockera sin bankdosa så att man inte kan komma in på sin internetbank och kolla hur mycket pengar man har på kontot. Allt för att man ska behöva åka ner till stan trots allt.

Man kanske skulle börja med blot och djävulsdyrkan eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Hahaha, jag visste inte ens att man Kunde blockera sin bankdosa! Jag nöjde mig gott och väl med att bara tappa bort min stup i kvarten, men du ska alltid dra det till det extrema, haha!

2008-06-02 @ 12:11:01
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Lucy

Ivona: Detta är då rakt ingenting att skratta åt! Jag hade faktiskt tänkt spendera dagen på en filt i solskenet och käka hallonsorbet och läsa samtidigt som jag jobbade på min hudcancer, men det blir det ju ingenting av som du förstår. Vad är det roliga? Jag förstår inte!

2008-06-02 @ 12:41:01
URL: http://livetenligtlucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0