Bränt barn luktar illa

Ge upp? Aldrig!! Nu har det tagit mig ett tag att svara på den här fajten. Anledningarna är många. Till exempel så var jag tvungen att knarka eftersom ballongfisens senaste inlägg tog väldigt hårt på mig. En annan anledning är att jag var tvungen att hämta ännu mer knark. Eftersom min syster påstår att jag ljuger när jag säger att hon äter bajs så beror det på att hon inte vill att andra ska veta att hon faktiskt också brukar den vita drogen. Den enda skillnaden mellan henne och mig är att hon faktiskt äter sitt egna bajs efter missbruk. Jag däremot får lov att ge mitt till henne. End of discussion!

Som tidigare konstaterats så genomgår Squeak en identitetskris just nu och är därför inte att lita på. Detta är i och för sig ett personlighetsdrag som är genomgående hos Squeak och som uppvisats redan sedan tidig ålder. Många var de gånger som han snodde vår mors tändare och stack iväg ut, bara för att senare komma in och osa bränt barn. Trots de obestridliga bevisen mot honom nekade han ständigt till sitt brott och fortsatte med sitt missbruk.

Vidare står jag fast vid att jag inte äter bajs eller brukar den vita drogen. Jag förstår dock att det är svårt att greppa för Squeak då jag faktiskt missbrukar den bruna drogen. Mörk med hög kakaohalt ska det vara. Mmmarabou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0