Äta skor? Smörgåstårta? Va?



Jag kanske skulle göra som StinaLee och starta en modellbildskategori? Det här skulle vara första bilden i så fall. Den känns väldigt representativ för den jag är. En rätt läskig människa som tuggar på skor och har alldeles för rött läppstift på sig ibland.

Eller vad säger ni, E & F? Ska vi köra en Lucy Video Update i trapphuset imorgon efter smörgåstårtan? "Hej allihopa, här sitter jag i Fs trapphus och har just käkat lite smörgåstårta, det var väldigt gott för F är grym på det där med smörgåstårtor..."

Herregud, vad jag borde sova istället.

Kommentarer
Postat av: IdaStrid

Såg din kommentar i "Bloggdetektivens" blogg.

.."Dessutom har hon en läsförståelse som verkar vara i klass med en mellanstadieelevs, så lita inte ens på att hon har läst inlägget ifråga. Det är nog för långt och avancerat för henne att ta in."

Jag vet inte vart du får allt ifrån men jag hoppas verkligen att Stina-Lee ser din kommentar, sparar den (eller, det behöver hon inte. För det har jag redan gjort åt henne.) och anmäler dig också nu när hon förhoppningsvis anmäler alla andra i den här härvan.

Iochmed din kommentar uppmuntrar du en person som går sitt livs största misstag och som definitvt inte har något med Stinas liv och vet nog ännu mindre om det. Men hon är duktig på att hitta på iallafall.

2008-06-04 @ 13:32:30
URL: http://idastrid.blogg.se/
Postat av: Lucy

IdaStrid: Jadu, jag och Stina har ju en dispyt där hon på ett rätt otrevligt sätt avfärdade ett inlägg jag skrev angående hennes spekulationer i Mikael-mordet, eftersom hon inte ens orkade läsa det jag skrev men ändå påstod att hon hade rätt. Jag konstaterade sarkastiskt mer eller mindre att det antagligen var för långt för att hon skulle bemöda sig att läsa igenom, eftersom det inte var någonting som helt okritiskt hyllade henne och hennes person. Tråkigt om det inte uppfattades. Anmäl på ni, så anmäler jag Stina för förtal när det gäller Mikael. Det inlägget finns också sparat här, var så lugn så.



Vad det gäller bloggdetektiven har jag ingen aning om tidigare historier. Givetvis tråkigt om det är en person som enbart har som mål att sabba för Stina - det verkar ju dessvärre så - men det var i vilket fall ingenting som jag var medveten om vid tillfället då jag skrev min kommentar.



Good day to you.

2008-06-04 @ 16:47:32
URL: http://livetenligtlucy.blogg.se/
Postat av: mia

.."Dessutom har hon en läsförståelse som verkar vara i klass med en mellanstadieelevs, så lita inte ens på att hon har läst inlägget ifråga. Det är nog för långt och avancerat för henne att ta in."



hahah är det något att anmäla för att man har skrivit det? Idastrid, du borde läsa stinalees blogg "bättre" hon slänger ur sig saker om mikael som kan anses värre, till och med om hon hävdar att hon är bekant med hans familj så gör det inte saken bättre att skriva som hon gjorde. hon skriver att tjejer inte få ha kjol på sig och vara full utan "tänka sig för" innan man går ut, för man kan bli våldtagen? att man helt enklet ska skylla sig själ!och antyder att män inte kan behärska sig själv ifall de ser lite hud. uch!tänk alla små tjejer som läser stinas blogg, nu kommer de tänka att det är deras fel att d e blivit våldtagna. så kommer du och klagar på lucy kommetar som gör vad då? vad är det du ska anmäla? bu fucking hu du! under vilken brottsbalk ska du ta detta?hahha förtal?lägg ner du?! polisen kommer bara skratta , man får väl tåla lite det är stina själv som har valt att ha en blogg och väljer vad hon skriver, sen dissa någon som kommer med ett emot attack och inte tror henne, sen att att ändå skriva att hon har rätt?va är det?jag säger som hon om våldtäkts offer skyll dig själv!

2008-06-04 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0