Hello Muffin



Igår var jag i Stockholm och strosade omkring med M. Vi käkade glass ur nybakta våfflor, vilsevandrade lite lagomt mycket och kikade in på Beyond Retro. Där hittade jag den här fantastiska klänningen! Eftersom jag har en förmåga att glömma bort att jag numera har bröst så köpte jag den på studs bara för att upptäcka att den var för liten upptill när jag väl kommit hem till Uppis igen. Dragkedjan vägrade gå hela vägen upp utan blixtlåshånlog mot mig någonstans på halva vägen. Nu undrar jag - vad tusan gör man?! Är det någon som är kung på att sy som har några tips på en snygg lösning? Axelbanden ska väck, men hur göra i ryggen?





Idag har jag bakat chokladmuffins. Som tur är jag bättre på att baka än att använda mitt ögonmått, så nu har jag tryckt i mig två av världens godaste muffins. Men nu måste jag lägga band på mig och hålla tassarna borta från resten, för imorgon blir det nog fika hos svärmor.

Nu har jag däremot tänkt rensa lite jordgubbar och leta reda på nån snygg font, för bloggen behöver en ansiktslyftning känner jag. Resultat kommer när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0