Svett

Är tillbaka från stugan och vildmarken och har landat hemma i Uppsala igen. Det är varmt! Inte behagligt och mysigt sommarvarmt, utan klibbigt, fuktigt och äckelvarmt. Idag tvingades vi kapitulera och köpa en bordsfläkt, och my god vad vi borde ha köpt en för länge sedan! Svalkaaaa...

Förutom fläktinköp hade vi en jäkla shopping spree idag. Ett högtalarsystem till datorn, nya gardiner, nya Rocky-albumet, köksattiraljer och sist men inte minst en muffinplåt. Muffinplåtar kicks ass. Jag har just bakat världens godaste muffins och de blev precis så där fluffiga och mjuka som de ska vara. Mycket nöjd.

Klippt mig har jag också gjort sen sist. M gav mig för första gången på evigheter ett intresserat och ärligt "skitsnyggt!" när jag kom ut från salongen, och själv är jag mycket nöjd. Kort är bra. Kort är grejen. Ni får väl se bild när jag känner mig ovanligt snygg, vilket inte är idag.

Idag är det bara svett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0