Men JA!



GE MIG! Eller ja, kom ut i butik så att jag kan byta mina korvören mot en i alla fall. Just nu vill jag byta typ alla mina korvören mot Monkis nya höstkollektion.

Dock har jag bytt femtio spänn mot ett så jävla nice halsband som superduktiga Quietland-Matilda har gjort. Så här ser det ut. Fan också, att man inte ska ha några talanger! Kika in i hennes shop, och kolla extra på munspelshalsbanden. De går att spela på!

I övrigt: Sjukt sugen på dans, vin och att umgås med mina fina människor. Dock blir det mest ensamtid med senaste numret av Elle, mörk choklad och Ramlösa Granatäpple. Inte fel det heller.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Aaaaaah, munspelshalsbandet; jag vill ha ett! Gud vad snygga alla dessa ting är.

2008-08-19 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0