KURSLITTERATUR TILL ENGELSKA A SÄLJES!

Yes, jag tänkte sälja av lite gammal kurslitteratur från min tid som engelskastudent. Hoppas att det finns någon duktig googlare därute som hittar hit!

Hudson, J., C. Paradis & B. Warren: Basic English Grammar.
Adlibris-pris: 270:-
Mitt pris: 180:-

Rönnerdal, G & S. Johansson: Introducing English Pronunciation.
Adlibris-pris: 204:-
Mitt pris: 100:-

Rönnerdal, G & S. Johansson: English Pronunciation: A handbook.
Bokus-pris (finns ej på Adlibris): 211:-
Mitt pris: 100:-

Svartvik, J. & O. Sager:
Engelsk Universitetsgrammatik.
Adlibris-pris: 484:-
Mitt pris: 350:-

Lundén, R. & M. Srigley: Ideas & Identities. British and American culture 1500-1945.
Adlibris-pris: 193:-
Mitt pris: 100:-

MacQueen, D:
Window on the United States: A University Primer.
Adlibris-pris: 219:-
Mitt pris: 130:-

McCormick, J: Contemporary Britain.
Adlibris-pris: 191:-
Mitt pris: 100:-

Barker, Pat: Border Crossing.
Adlibris-pris: 96:-
Mitt pris: 75:-

Hornby, Nick: High Fidelity.
Adlibris-pris: 79:-
Mitt pris: 60:-

Ishiguro, Kazao: The Remains of the Day.
Adlibris-pris: 117:-
Mitt pris: 80:-

Laurence, Margaret: A Bird in the House.
Adlibris-pris: 121:-
Mitt pris: 80:-

Mason, Bobbie Ann:
In Country.
Adlibris-pris: 117:-
Mitt pris: 80:-

McEwan, Ian: Enduring Love.
Adlibris-pris: 117:-
Mitt pris: 80:-

Doyle, Roddy: Paddy Clarke Ha Ha Ha
Adlibris-pris: 110:-
Mitt pris: 80:-

Paketpris för samtliga böcker: 1500! Vid köp av flera böcker kan pris diskuteras. Pluggar på Engelska Parken i Uppsala även i höst, så det blir lätt att stämma träff ifall det är i Uppsala du pluggar. Om böckerna ska skickas så läggs frakt till på priset!

Mejla mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Andrea

Wow, vad jag egentligen också borde sälja mina gamla böcker, haha.

2008-08-21 @ 19:17:47
Postat av: Lisa

Men blogga'rå!

2008-08-24 @ 20:26:41
URL: http://www.pyttesyster.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0