Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag hade tänkt sitta hemma och glo framför datorn igår kväll, snorig och jävlig som jag är. Knarka panodil och echina och hoppas på att förkylningen skulle försvinna på något magiskt sätt. Tackade nej till middag hemma hos svärmor redan på morgonen och till fest på annat håll. Bara kurera mig.

Det gick åt helvete. Bäst-Mia är tillbaka i stan och hon ville att jag skulle dricka vin med henne. Eftersom jag kände mig lite bättre så cyklade jag över i tron om att det skulle bli en lugn hemmakväll. Istället blev det vild utgång med L och Alex, som slutade på golvet i Mias rum vid fem-tiden, via en kortis hos E.

Det får jag betala för idag. Dyrt. Snorig och blandfyllebakis är fan inte att rekommendera. Gnyyy.

Dock en sjukt rolig kväll! Synd att L ska flytta, men skitkul att hon presenterade oss för Alex, för han kommer att tvingas med på många framtida utekvällar. Kan behövas, för min engelska behöver helt klart en kragryckning...

(Förresten, E, F och Mia om ni läser - snacka skit på onsdag hemma hos mig? Med eller utan alkohol, ropa)

Kommentarer
Postat av: E

I'll totally be there. I needs it!

2008-08-12 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0